Protože epidemická situace nedovoluje scházet se ve větším počtu, zde je návrh na odpracování brigádnických hodin v menších skupinkách individuálně. Pokračujeme v rozdělané práci z loňska.
- Natření a příprava stupňů vítězů, startovního prámu a stožáru na vlajky – 1 – 2 lidi.
- Odklizení betonových zátěží od loděnice na předem vybrané místo (mám palety a ukážu kam se to dá), vyčištění a úklid kolem loděnice – (1-2 lidi)
- Oprava střechy loděnice a instalace okapů a svodů – zalepení díry po odvětrání žumpy, oprava případných děr, kde teče – 1 – 2 lidi (Michal Novický)
- Očištění, broušení a nátěr loděnice – 1 – 2 lidi (Béďa Uhlíř)
- Oprava a rekonstrukce motorového člunu (renovace laku, opravy interiéru, ovládání, …) a příprava na technickou prohlídku vč. podvozku.
- Má někdo možnost nechat opravit naše výčepní zařízení? Pokud to někdo zajistí, bude to považováno za odpracovanou brigádu. Ale musí to do závodů spolehlivě fungovat!
- Pravidelný servis klubových spalovacích motorů: Mercury – olej motorový, olej v noze, svíčky, vyčištění, zazimování. Johnson – Olej v noze, svíčky, vyčištění, zazimování. Je možno udělat „doma“ nebo motory odvést do servisu. (Michal Novický – servis a uložení na zimu)
- Kdo má nějaký nápad, nebo návrh, co by mohl, pro klub na loděnici vykonat, dejte vědět VV, probereme to a vymyslíme další postup.
Další možnosti individuálních prací budeme přidávat podle potřeby jak bude pokračovat příprava na elektrifikaci mola a přestavbu buňky.
Stručně, co chceme v letošní sezoně stihnout:
1. Elektrifikace mola? – projekt je hotový, materiál nakoupíme a samotná instalace může být po domluvě náplní individuálních brigád jednotlivců.
2. Úklid a rozšíření parkovací a manipulační plochy v ohradě. Úklidem a přesunutím materiálu vedle stěny loděnice na vyhrazené místo a následným posunutím lodí blíže k loděnici získáme více manipulačního prostoru v ohradě. Současně je ale třeba nainstalovat okap a vymyslet a realizovat svod vody.
3. Realizace sociálních zařízení v buňce – zatím chystáme projekt a cenovou kalkulaci. Realizace bude tématem na VH 2021, pokud se bude konat v řádném termínu (březen).
4. Rekonstrukce vrátku – zabetonování konstrukce, zpevnění bubnu, výměna spojovacího řetězu na laně.
5. Oprava a rekonstrukce motorového člunu, renovace laku, příprava na technickou prohlídku vč. podvozku. – možnost individuálních brigádnických hodin.
6. Oprava stupňů vítězů a realizace „pozadí“, oprava vlajkového stožáru, oprava střechy, nátěr loděnice, … – možnost individuálních brigádnických hodin.
Vypadá to, že je toho moc, ale když budeme chtít a kluci, co udělali klubovnu ukázali, že to jde, tak alespoň ty nejdůležitější věci zvládneme. Musíme se někam pohnout. Příští rok máme poslední příležitost nachystat se na oslavu 50-ti letého výročí založení klubu, což bude v roce 2022.
Bližší informace včetně možnosti individuálních brigád budou na webu.
Předem děkuji a zdravím všechny
Tom